czwartek, 23 lutego 2017

Syrena na odwrót

Hej :)
Kolejny rysunek powstał jeszcze w 2016 roku, jednak stwierdziłam, że chcę go tutaj zamieścić. Nie mam pojęcia, jak pomysł na tą pracę zrodził mi się w głowie, jednak to chyba jeden z moich ulubionych rysunków. Wykonanie według mnie nie jest idealne, bo to była jedna z moich pierwszych prac markerami. :)


FORMAT: A4
TECHNIKA: markery, kredki
CZAS WYKONANIA: nie pamiętam :/
MATERIAŁY: markery Kurecolor, cienkopis 005 Micron, kredki KOH-I-NOOR Mondeluz

Ewelina :)

6 komentarzy:

  1. Oooo.. śliczna praca, a przede wszystkim kreatywna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginalny pomysł :)
    Jeszcze się z podobną pracą nie spotkałam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fawno nie widziałam na blogach tak interesującej koncepcji pracy. Oczywiście wykonanie również przyjemne:)

    OdpowiedzUsuń