wtorek, 21 lutego 2017

Klaun

Hej!
Tym razem na wesoło... :D Malowanie pastelami olejnymi to kolejna technika, którą bardzo lubię. Długo nie mogłam się do niej przekonać... Sądziłam, że jest to technika dosyć niewdzięczna. Było tak być może dlatego, że nie potrafiłam łączyć ze sobą kolorów i cieniować pastelami. Jednak teraz maluję bardzo często i mam nadzieję, że dojdę do wymarzonego poziomu. Może ta praca nie jest idealna, ale lubię ją i za każdym razem jak na nią patrzę, to chce mi się śmiać :)


FORMAT: A2
TECHNIKA: pastele olejne
CZAS WYKONANIA PRACY: ok. 6 h
MATERIAŁY: pastele olejne firmy Pentel

Ewelina :)

4 komentarze:

  1. Pastele olejne potrafią być wredne, choć podobnie jak ty polubiłam tę technikę. Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Twoje prace pastelami i są naprawdę piękne... <3 Dlatego cenię sobie Twoje zdanie i dziękuję za każdy pozytywny komentarz :)

      Usuń
    2. Bardzo mi miło. Ja za to podziwiam twoje akrylowe obrazy - ja jakoś sama nie mam cierpliwości do tej techniki ♥

      Usuń
  2. Piekne... ja niestety nie mam zdolnosci plastycznych ale milo popatrzec na talent innej osoby

    OdpowiedzUsuń